donderdag 1 maart 2012

Toch wel veel...


Gisteren heb ik de stand eens opgezet.. gedeeltelijk dan, vanwege plaatsgebrek. Alles uitgerekend en gekeken of het klopt, ook of het stevig genoeg is en om een beetje een indruk krijgen van de ruimte die we straks hebben . Daarna alles weer zo compact mogelijk ingepakt... want elke milimeter telt straks bij het inladen!
Gelukkig heb ik een geweldig lieve pa, die me geholpen heeft met schroeven en klemmen verplaatsen en de stand monteren. Alleen had ik het niet gekund!
Mijn moeder kwam 's middags met warme chocolademelk en koekjes naar beneden, waarvan we even heerlijk konden genieten. Mijn ouders zijn erg geïnteresseerd in mijn werk. Zelf hadden ze vroeger een winkel, dus ze weten hoeveel werk het is. Daarom helpen ze me waar ze kunnen met bijvoorbeeld het inpakken van pakketjes en het stickeren en stempelen van verpakkingen. Écht super!!
Het wordt geweldig mooi, de stand, maar mijn bus is dus écht te klein! Alleen de panelen nemen al meer dan de helft van de ruimte in beslag en ook het decoratiemateriaal is veel volume...
De verkoopproducten heb ik dan nog niets eens meegerekend, en daar gaat het toch om.. Ik heb een behoorlijke voorraad ingeslagen, dus die moet ook nog mee!  Twee keer rijden dan.. zit niks anders op. Als ik de afstand bekijk, moet het wel te doen zijn. Vanuit Sittard 161 km naar Dortmund, dus dat is ruim anderhalf uur..
Alleen... navigeren is niet mijn sterkste punt, en de navigatie in de auto heeft het pas begeven.
Toch nog maar een nieuwe kopen, want volgens mij ben ik dan goedkoper uit dan de extra benzinekosten die ik zal verrijden als ik zonder navigatie ga ... haha, als ik op intuitie moet rijden, rijd ik áltijd precies de andere kant op..

Ook mijn vriendin Tiny is me vandaag te hulp geschoten. Samen hebben we vanavond pakketten gemaakt en verpakt. Natuurlijk tijdens het kletsen, want we hebben altijd genoeg te vertellen! ;-) Maar praten en het laten wapperen van de handjes gaat heel goed samen!
Ondertussen heb ik ook de banners klaar met het logo erop, d.w.z. het ontwerp. Morgen stuur ik deze door naar mijn zoon, die ze voor me gaat laten afdrukken. Scheelt me weer veel tijd, dus ik was superblij met zijn aanbod!
Omdat ik ook een loterij wil doen, met als prijs een mooie Alujoux sieradenset of  draadpakket. Ook moet ik nog inschrijfkaartjes maken en drukken en de gangpadbordjes moeten nog gemaakt worden.
En niet te vergeten! de prijskaartjes en aktiebordjes! Deze had ik nog van de KreaDoe, maar nu moet alles in het duits..... tjonge, toch nog genoeg te doen dus!

Daarom maar geen ellenlang verhaal vandaag.. het is al  1.30 uur, dus tijd om mijn bedje op te zoeken. Morgen weer vroeg uit de veren, want elke minuut is er een... Soms zou ik willen dat een dag meer uren had, ik zou ze makkelijk kunnen invullen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten