woensdag 21 november 2012

Het jaar loopt ten einde


Na een paar lange drukke weken van opruimen en organiseren begint het leven weer langzaam "normaal" uit te zien. Niet dat het minder druk wordt, maar wel weer een beetje structuur in het verloop van de dagen. Ik ben nooit een gestructureerd mens geweest, eerder een chaoot, maar toch probeer ik de boel een beetje overzichtelijk te houden.

Aangezien mijn leven het laatste half jaar enorm op zijn kop heeft gestaan, ben ik blij dat de laatste maand van 2012 in zicht is. De onverwachte dood van mijn Pa op 31 mei, heeft er het meest ingehakt. Hij was echt mijn "adviseur" en ik kon altijd bij hem terecht als ik ergens over twijfelde.
Omdat hij zelf ook ondernemer was, vertrouwde ik erg op zijn advies en oordeel, maar gaf daar toch mijn eigen draai aan. (niet altijd met zijn goedkeuring! :-)

Nu moet ik het alleen doen. Zijn foto op mijn bureau kijkt me iedere dag lachend aan en vaak vraag ik me af of hij nu lacht omdat hij vindt dat ik het goed doe, of dat hij me uitlacht... zijn chaotische dochter... (ik denk het laatste, maar misschien ( hopelijk) wél met een beetje trots :-)

Vooral tijdens de voorbereidingen van de laatste beurs, de KreaDoe miste ik hem enorm. Vorig jaar hielp hij me nog met het opzetten van de proefopstelling en heeft hij alle klemmetjes van de standpanelen op de juiste plek geschroefd... een hels karwei. Ook het vouwen en stempelen van kopkaartjes gaf hem veel plezier, samen met mijn moeder en hij grapte nog dat hij nooit had gedacht nog ooit bij een sociale werkplek te werken...

Nu, kreadoe 2012, was hij er niet meer bij. Het doosje met eigenhandig door hem gestempelde en gevouwen kaartjes lag voor me op tafel. Ik heb ze weer netjes opgeborgen.
Ik kreeg het niet over mijn hart om ze te gebruiken... Misschien volgend jaar...

 

Op mijn webshop zijn er weer veel nieuwe artikelen bijgekomen.

Hoewel voor mij Aluwire favoriet is, ben ik toch ook veel bezig met het uitproberen en bestuderen van alle andere artikelen. Ik moet toch mijn klanten advies kunnen geven!

EK succes is een van deze collecties. Een heel uitgebreid assortiment van merken, zoals Jolee's Boutique, Martha Steward, K&Company, Inkadinkado. Ponsen, stempels, sjablonen, stickers, kralen enz. voor het maken van kaarten en scrapbook albums. Smash dé nieuwe collectie om te scrappen. Mooie collecties met vintage designs, maar ook Modern. Ook de Sizzix loopt goed en er komen steeds meer mallen en Dies bij om te stansen en embossen. Zelfs ik, als Alu-verslaafde krijg zin om er mee aan de slag te gaan!

Leuk om aan de bron te zitten en alles vrijblijvend te mogen proberen! Dus misschien ga ik binnenkort ook hier mijn aandacht op vestigen. Wie weet!?

 

We zullen zien..

 

Groetjes en tot een volgend bericht.

 

Marianne


Geen opmerkingen:

Een reactie posten