maandag 20 februari 2012

Creativa Dortmund

Nog maar 3 weken en dan op naar de Creativa in Dortmund!
Wij staan er voor het eerst dus heel veel voorbereiding, want hij is groter dan onze stand van de KreaDoe in Utrecht.
Ik heb een stand op de kop kunnen tikken, tweedehands, maar erg mooi! een stuk of 10 grote koffers op wielen. Morgen ga ik eens kijken wat er precies allemaal in zit en hoe ik de stand ga opbouwen.
Ik heb een tekening gemaakt aan de hand van de lijst die erbij zat, maar in de praktijk moet ik het nog testen. Ik hoop dat het er uit gaat zien zoals ik het in mijn hoofd heb, want meestal denk ik dat er meer plaats is dan in werkelijkheid blijkt en dan sta ik weer met veel te veel spullen op een te kleine ruimte!

Vandaag mijn hele huis op de kop gezet! Het is een grote bende, want ik heb mijn voorraad eens bij elkaar gezocht om te kijken wat ik heb en wat ik nog moet inkopen. Altijd moeilijk inschatten hoe het gaat lopen, vooral zo'n eerste keer op een nieuwe beurs.
Creativa heeft een hoog bezoekersaantal, er komen in 5 dagen zo'n 90.000 mensen over de vloer, heb ik me laten vertellen... tjonge,tjonge.. hoe moet je daar je voorraad op aanpassen??
Misschien wordt Alujoux wel een hit in Duitsland, maar voor het zelfde geld slaat het helemaal niet aan..
Vorig jaar op de KreaDoe had ik ook meer bij me dan ik uiteindelijk nodig bleek te hebben, maar toch was ik heel erg tevreden met alle leuke reacties en interesse voor ons product.. Echt leuk als je ziet dat mensen enthousiast worden van je inspanningen! Geeft nóg meer stimulans om er iets moois van te maken.

Hier zit ik dan.. tussen de dozen, tellen en mijn hersenen pijnigen... is het genoeg??, is het veel te veel?? is het te weinig... om gék van te worden!!
Het maken van voorbeelden vind ik nog het leukst! Ik heb een vierkante stand, met op elke hoek een presentatie.. Die wil ik echt leuk inrichten deze keer!
Bij een groothandel heb ik displays ingekocht. Ik had nog twee paspoppen op zolder staan, die heb ik ook maar eens afgestoft. Daarmee heb ik mijn vriend al de stuipen op het lijf gejaagd! Hij liep nietsvermoedend 's avonds de halfdonkere kamer binnen en schrok zich rot toen hij bijna zo'n paspop omverliep! hahaha..
Ook heb ik een partij tweedehands handen besteld om mijn Alujoux ringen op te presenteren.
Bleken ze gloednieuw te zijn tot mijn grote verrassing! Natuurlijk meteen nog wat bijbesteld om al mijn ringen een plekje te geven. 10 paar handjes de lucht in, om mijn creaties te tonen! Ziet er leuk uit. Ik heb ze op tempex kegels bevestigd in verschillende hoogtes en beplakt met vilt in de kleuren van mijn Logo.
Ik ben erg benieuwd hoe straks het eindresultaat zal zijn!

Het is Carnaval hier in het zuiden, maar voor het eerst in mijn leven heb ik er geen zin in. Gisteren heb ik toch maar mijn pakje aangetrokken en ben even naar Maastricht geweest. Was heel erg druk, supergezellig, maar toch.. volgens mij wordt ik er te oud voor..haha.
Om half 1 waren we al op weg naar huis.. afschmincken en nog lekker even met een kopje thee op de bank.. Alaaaaff!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten