dinsdag 21 februari 2012

Carnavalsdinsdag

Vandaag mijn stand eens onder de loep genomen. Het ziet er beter uit dan verwacht. Gelukkig heb ik genoeg panelen om een stand van 5x5m te bouwen. Ik had een plattegrondje gemaakt om te zien wat ik allemaal nodig heb. Het was nog een heel gedoe om alles bij elkaar te passen en meten, maar ik denk dat het wel gaat lukken.
Qua aantal panelen klopt het wel, nu nog een keer een proefopstelling maken, maar waar laat je 5x5m stand!?
Zo'n grote lege ruimte heb ik helaas niet ter beschikking. Maar geen nood! Mijn ouders hebben vroeger een winkel gehad en die ruimte is er nog steeds. Ze gebruiken hem nu voor feestjes en er staat een biljardtafel in, waar mijn vader iedere week met een paar vrienden zijn gezellige middag heeft.
Een mooie plek dus om mijn proefopstelling te maken! ;-)
Volgende week zal het ergens gaan gebeuren en dan weet ik zeker of het idee in mijn hoofd strookt met de werkelijkheid... Toch nog spannend dus!

Vorige week heb ik Xenos nog belaagd. Heel limburg afgestruind om wat van die vierkante 9 vaks bakken op de kop te tikken. Maar helaas, overal uitverkocht. Ik had het kunnen weten... vorig jaar heb ik dat ook al gedaan, van Heerlen, naar Sittard en van Maastricht naar Roermond om alle beschikbare bakken op te kopen. En nu?? Ik heb er minstens nog zo'n 15 nodig als aanvulling op de 25 die ik al had.
Dus ik heb de klantenservice gemaild met de vraag of zij me konden helpen.
Je gelooft het of niet, maar de klantenservice van Xenos is SUPER!
Worden er volgende week 17 bakken afgeleverd in het filiaal bij mij in de buurt! Echt geweldig, ik ben helemaal happy!

Ook nog snel nieuwe visitekaartjes ontworpen en besteld via internet. Ben benieuwd of ik die nog op tijd binnen krijg. Gelukkig eraan gedacht dat ze dit keer in het Duits moeten. Staat toch slordig als je in Dortmund een nederlands talig visitekaartje afgeeft!

Ik hoop echt dat ik overal aan gedacht heb! Stand, stroom, inrichting, presentatie.... o ja! Natuurlijk moet ik mijn Logo nog groot laten printen. Staat toch wel mooi lijkt me.. op iedere hoek van de stand!
Uithangbordjes naar de gangen toe schijnt ook verplicht te zijn. Daar heb ik nog een hele constructie voor moeten bedenken, zodat het geen afbreuk doet aan de stand. Tja, je wil toch wel fraai voor de dag komen daar..!:)

Ik zal je zeggen, voor een carnavalsdinsdag heb ik veel gedaan! Serieus werk geleverd.. al zeg ik het zelf! Onderweg kwam ik een paar verdwaalde carnavalisten tegen en ik dacht echt even... wat lopen daar voor gekken rond?? Totdat ik me realiseerde dat ik normaalgesproken op dinsdag ook nog vol in het carnavalsleven te vinden was.. Of ik het mis? Een beetje... toch weer een heel jaar wachten tot het volgende zottefeest!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten