dinsdag 28 februari 2012

Nog twee weken!

Nog 2 weken tot de Creativa! Het wordt nu echt spannend. Check, check dubbel check... Heb ik nu alles compleet? Visitekaartjes zijn nét binnen. Ze zien er mooi uit, voorzien van QR-code, maar met mijn telefoon helaas niet te scannen. En dat terwijl ik het toch wel gecontroleerd had! Nu heb ik niet de beste camera op mijn telefoon (Iphone 3, zonder flits), dus ik hoop dat het daar aan ligt. Anders helaas... 2000 visitekaartjes met een nutteloze QR-code... shit happens!
Och ja, gelukkig zijn er nog niet zo heel veel mensen die de QR-codes gebruiken en mijn website staat erop vermeldt. Zo slim was ik dan weer wel.. maar ik had ze toch iets groter erop moeten zetten..

Gisteren een hele lading draad naar de ompak gebracht. Ik wil ze laten verknippen in kleinere rollen en dan 3 soorten draad in één verpakking. Een probeerpakketje voor mensen die pas beginnen met de draad.
Leuk idee, maar wat een organisatie! Och ja.. last minute acties pakken meestal goed uit, dus ik verwacht wel dat dit goed gaat lopen.
De nieuwe soorten draad, diamond en embossed zien er goed uit als je ze combineert. Eerst dacht ik dat het erg kitsch zou worden, maar toch heeft het wel wat.
In Frankfurt op de beurs was er veel interesse voor, dus ik denk in Dortmund ook wel.

Nu nog een paar instructie video's maken, zodat mijn klanten na het kopen van de draad, genoeg werkbeschrijvingen en ideeën krijgen aangereikt om aan de slag te gaan. Natuurlijk zet ik ze meteen op Youtube als ze klaar zijn!

De voorbereidingen voor de workshop nog afronden en alles inpakken. Het is weer giga veel! Ik zal met mijn kleine bus niet alles in een keer mee kunnen nemen, dus even selectief zijn en tussendoor nog een keer op en neer rijden om bij te vullen.
Een bus huren is natuurlijk ook een optie, maar belachelijk duur voor een week. Gaan we niet doen dus!  Dan maar proppen!

Jaja, het gaat bijna gebeuren! We zijn er klaar voor.. ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten